معین مسلکی وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، به منسوبین آنوزارت معرفی شد

sadam_morr
دوشنبه ۱۴۰۱/۶/۷ - ۸:۱۷
________
مولوی عبدالرحمن راشدکه به اساس فرمان امیرالمومنین هبت الله آخند زاده، بحیث معین مسلکی وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان توظیف شده است، طی محفلی به منسوبین آنوزارت، معرفی شد.
درمحفلی که به این مناسبت به تاریخ 6 سنبله در تالار آنوزارت دایر شد، ابتدا محترم الحاج خلیل الرحمن حقانی ، سرپرست وزارت امور مهاجرین صحبت نموده گفت که جنگهای چهار دهه گذشته باعث مهاجرتها و بیجاشدن ملیونها افغان شد و حکومتهای گذشته در زمینه آنطور که لازم بود احساس مسوولیت نکرده و ملیونها هموطن ما با مشکلات فراوان مواجه اند.
وی علاوه نمود که هر فرد مهاجر و بیجا شده و همچنان آسیب دیده های حوادث طبیعی در داخل کشور، توقع همکاری وکمک را از طرف این وزارت را دارند و ما منحیث خادم هموطنان خود، مسوولیت داریم که درجهت جلب و جذب مساعدتها، توزیع آن به مستحقین وزمینه سازی عودت داوطلبانه و آبرومندانه مهاجرین تلاش وخدمت نماییم.
حقانی افزود که با معرفی معین جدید این وزارت، تلاش می نماییم که مسوولین ومنسوبین این اداره منحیث تیم واحد و هماهنگ، بطور جدی تر و مثمر تر به خدمت هموطنان خود قرار گیریم .
سپس محترم مولوی عبدالباقی منصور، رییس فرهنگی ریاست عمومی اداره امور، فرمان امیرالمونین را به ارتباط تقرر محترم مولوی عبدالرحمن راشد، بحیث معین مسلکی وزارت امور مهاجرین به خوانش گرفت.
متعاقبأ مولوی عبدالرحمن راشد، معین جدیدالتقرر وزارت امور مهاجرین صحبت نموده، ضمن اظهار امتنان از اعتماد مقام رهبری امارت اسلامی که بالای وی نموده اند گفت که تجاوزات خارجی وجنگهای چهل ساله شرایط زنده گی را برای هموطنان ما دشوارو ملیونها هموطن ما را مهاجر نمود و با پیروزی امارت اسلامی ، صلح و امنیت تأمین و شرایط زنده گی آرام مساعد شده است و وزارت امور مهاجرین باید درقسمت برگشت مهاجرین و بیجا شده ها تلاشهای بیشتر وبیشتر را انجام دهد.
وی علاوه نمود که آرزو دارد به همکاری مسوولین ومنسوبین این وزارت، مصدر خدمات ارزنده ومثمر برای هموطنان قرارگیرد.
همچنان در این محفل مولوی عطاالله عمری سرپرست وزارت زراعت و مالداری والحاج حافظ نورالله انصار، رییس مبارزه باحوادث وزارت امور داخله، در رابطه به موضوع صحبت نموده وآرزو موفقیتهای مزید هیأت رهبری ومنسوبین وزارت امور مهاجرین را درامر خدمت گذاری به مردم نمودند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر