وزیر امور مهاجرین، با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد، ملاقات نمود

anwari_morr
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۵ - ۰:۴۸
-

الحاج خلیل الرحمن حقا نی وزیر امور مهاجرین، بامارتین گریفتس، معاون سرمنشی سازمان ملل متحد، در حالیکه رمیز الکبروپ، نماینده خاص آن سازمان، سوفیا سپریچمن، رییس عمومی موسسه پاملرنه، جانتی سوریپتو، رییس موسسه سیف ده چلدرن، عمر عبدی معاون اداره یو نیسف، با وی همراه بودند، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این دیدار در مورد توسعه کمکهای بشری، راهکار اجراآت آن و مشکلات بمیان آمده، صحبت و تبادل نظر شد. مارتین گفت:( ما متعهد هستیم که در رسانیدن کمکها، به کلتور و مسایل مربوط به دین دخالت نمی نماییم و اراده قطع کمکها را نداریم، اما با ممانعت کار قشر اناث، اجرا آت به کندی مواجه شده است.) وی علاوه نمود که در سال روان در بخش کمکهای بشری، نسبت به سایر کشور ها، برای افغانستان بودجه بیشتر، مد نظر گرفته شده است و برای ایجاد یک میکانیزم دقیق، باید طور مشترک کار نماییم.

وزیر امور مهاجرین باقدرت دانی از مساعدتهای ایشان به مردم افغانستان گفت این اداره یک بخش ازنظام است و ما مطابق اصول نظام، در رسانیدن کمکها به مستحقین، آماده همکاری هستیم و جهانیان نباید کمکهای بشری را مشروط به شروط و شرایط نمایند. محترم حقانی، از جانب مقابل تقاضا نمود که حقایق را در افغانستان مشاهده نمایند و تصویری از حقایق و شرایط موجود افغانستان را به جهانیان نشان دهند.

تازه ترین خبر

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۰:۳۹
Background image

معین مسلکی، از ریاست مهاجرین ولایت بلخ، دیدن بعمل آورد

مولوی عبد الرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان در سفرش به ولایت بلخ به تاریخ اول ثور با رییس و کارمندان ریاست امورمهاجرین آن ولایت دیدار نمود.

آقای راشد در این. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۲۰:۲۰
Background image

رییس بیجاشده گان داخلی، با نماینده های کمپ ناحیه چهارم دیدار نمود

مولوي سردار شیرزاد رئیس رسیدگی به وضعیت بیجاشدگان داخلی وزارت، با نماینده های ساکنین کمپ بیجاشده ها در ناحیه چهارم کابل دیدار نمود.
در این جلسه نماینده های مذکور از وزارت امور مهاجرین. . .

بازگشت به خبر