معین مالی و اداری مشکلات کاری بخش های مربوطه را مورد بررسی قرار داد

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۴ - ۱۴:۱۸
-

الحاج محمد ارسلاح خروتی، معین مالی و اداری وزارت امور مهاجرین در نشستی با مسئولان و کارمندان ریاست های مربوطه آن معینیت، مشکلات و چالش های بخش های مذکورا را مورد بررسی قرار داد.

معین مالی و اداری در این نشست پس از استماع مشکلات، پیشنهادات و نظریات مسئولان و کارمندان ریاست های مالی و اداری، تکنالوژی معلوماتی، تدارکات، اطلاعات و ارتباط عامه و هماهنگی امور ولایات، تاکید کرد که تبادل نظر مسئولان و کارمندان می تواند در آوردن اصلاحات اداره موثر واقع شود.

وی همچنان بیان کرد که مسئولان ادارات باید در قسمت مصرف بودجه صادقانه و اخلاصمندانه عمل کنند، زیرا بودجه مال ملت و باید برای خدمت رسانی به ملت به مصرف برسد.  

در این نشست که روز سه شنبه 4 دلو در مقر وزارت برگزار شد، کارمندان و مسئولان مشکلات و چالش های شان را با معین مالی و اداری در میان گذاشته و مفتی مدیرگل احمدی رئیس منابع بشری در رابطه به چگونگی پیشبرد امور استخدام و مشکلات کارمندان در ریاست منابع بشری معلومات ارایه کرد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۴۲
Background image

سه تفاهم‌ نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر میان وزارت امور مهاجرین و د و موسسه به امضا رسید

به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۳۴۱ دالرامریکایی تفاهم ‌نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات هماهنگی کمک های انسانی و اضطراری جاپان به امضا رسید.

به اساس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۲۰:۵۹
Background image

معین مسلکی به سلسله سفرهایش، به ولایت پکتیکا سفر نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و رئیس کمیته اسکان موقت همراه با اعضای کمیته مذکور به ولایت پکتیکا سفر نمود.
آقای راشد با مسوولین کمیته اسکان. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۲۶
Background image

قرعه کشی صد ها تن مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

قرعه کشی۶۰۰ تن مهاجرینی که در کشور های ایران، پاکستان و سایر ممالک غربی زندگی می نمایند و جهت ادای فریضه حج ثبت نام کرده بودند، با حضور نمایندگان بخش های ذیربط در وزارت امور مهاجرین و. . .

بازگشت به خبر