مساعدت عاجل موسسات همکار، به آسیب دیده های ناشی از سیل آب در ولایت لوگر نیاز است

sadam_morr
چهارشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۰ - ۲۱:۲
-

نکات  فوق را مولوي عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت مهاجرین، در جریان سفر به ولایت لوگر،  درجلسه با شماری از نماینده گان موسسات همکار در آنولایت بیان کرد.

در این جلسه معین وزارت امور مهاجرین گفت  که  منازل و اراضی تخریب شده از اثر سیل آب در مربوطات پل علم را از نزدیک مشاهده  و وضعیت آسب دیده ها را بررسی نموده است.

وی از نماینده های موسسات  خواست که با استفاده از امکانات دست داشته شان، در هماهنگی با اداره امور مهاجرین لوگر، با اسیب دیده ها کمک های عاجل را بطور شفاف برسانند.

نمایندهای موسسات همکار از مساعدت شان با آسیب دیده ها در آینده و موسسات (IOM،IRC وWSTA)  بطور اخص از توزیع ۱۸ قلم مواد برای هر خانواده آسیب رسیده در روز های نزدیک وعده دادند.

گفتنی است که سیلاب مذکور تلفات جانی نداشته اما خسارات هنگفت مالی را به بارآورده است .

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

بازگشت به خبر