سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
-

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در مورد مشکلات مهاجرین افغان در پاکستان، تسهیلات سفر آنها در خصوص ویزا و سایر تسهیلات برای مهاجرین افغان که امسال به حج مشرف شده اند، بحث و تبادل نظر شد.

معین مسلکی و سرپرست وزارت گفت: موضوع مهاجرین یک موضوع دوجانبه است و باید با تفاهم هر دو کشور در مورد آنها تصمیم گیری شود و تا زمانی که میکانیزم مشترکی ایجاد نشود نباید آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

وی همچنین خواستار همکاری پاکستان در زمینه ورود و بازگشت زائران افغان شد.

معاون کاردار سفارت پاکستان از آمادگی خود برای ارائه تسهیلات سفر حجاج افغان اطمینان داده افزود: مهلت نهایی برای تخلیه مهاجرین هنوز تعیین نشده است، اگرچه تنها تصمیم گرفته شده است تا ارقام  و معلومات جمع آوری شود.

وی گفت: این موضوع را با اسلام آباد در میان می گذاریم و طبق دستور آنها اقداماتی را انجام خواهیم داد.

تازه ترین خبر

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۵
Background image

دو تفاهمنامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات آینده درخشان برای افغانان نیازمند و جوانان برای جامعه به امضاء رسید.

به اساس تفاهم ‌نامه های ياد شده، موسسه آینده. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۳۵
Background image

تفاهم نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

پنج تفاهمنامه های همکاری به ارزش ۲ میلیون یک صدو ۹۷ هزار و ۴۴۰ دالر امریکایی، میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات احیای صحت و جامعه افغانی، همکاری جامعه انسانی، اکتید،. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۴۴
Background image

معین مسلکی وزارت، با مسوول تشریفات سفارت افغانستان مقیم ایران دیدار نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با مفتی محمد عالم نورانی مسوول تشریفات سفارت امارت اسلامی افغانستان مقیم تهران کشور ایران، در دفتر کارش. . .

بازگشت به خبر