سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
-

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در مورد مشکلات مهاجرین افغان در پاکستان، تسهیلات سفر آنها در خصوص ویزا و سایر تسهیلات برای مهاجرین افغان که امسال به حج مشرف شده اند، بحث و تبادل نظر شد.

معین مسلکی و سرپرست وزارت گفت: موضوع مهاجرین یک موضوع دوجانبه است و باید با تفاهم هر دو کشور در مورد آنها تصمیم گیری شود و تا زمانی که میکانیزم مشترکی ایجاد نشود نباید آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

وی همچنین خواستار همکاری پاکستان در زمینه ورود و بازگشت زائران افغان شد.

معاون کاردار سفارت پاکستان از آمادگی خود برای ارائه تسهیلات سفر حجاج افغان اطمینان داده افزود: مهلت نهایی برای تخلیه مهاجرین هنوز تعیین نشده است، اگرچه تنها تصمیم گرفته شده است تا ارقام  و معلومات جمع آوری شود.

وی گفت: این موضوع را با اسلام آباد در میان می گذاریم و طبق دستور آنها اقداماتی را انجام خواهیم داد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۳۴
Background image

نشست مشترک وزارت امور مهاجرین، با کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهندگان برگزارشد

نشست مشترک وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با حضور معاون آن کمیشنری و هیات همراه با وی، بر ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن راشد،. . .
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۳۴
Background image

یک باب مرکز بهداشتی، در شهرک مهاجرین ولایت پکتیا اعمار می‌گردد

 
سنگ تهداب یک باب مرکز بهداشتی در شهرک مهاجرین ولایت پکتیا توسط محترم الحاج خلیل الرحمن حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با حضور شماری از مسوولان گذاشته شد.
مرکز یاد. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴۴
Background image

سرپرست وزارت، با یکتن از بازرگانان کشور ترکیه و نماینده مهاجرین افغان در آنکشوردیدار نمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقایان عزت الله سادات نماینده مهاجرین افغان در کشور ترکیه و فتح یکتن از بازرگانان آن کشور، در دفتر کارش دیدار. . .

بازگشت به خبر