وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان به کاهش مصارف اداری موسسات همکار تاکید کرد

anwari_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۹:۷
وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان به کاهش مصارف اداری موسسات همکار تاکید کرد

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان با خانم یاسمین جهرومی معاون دفتر حمایه اطفال در افغانستان دیدار کرده تاکید کرد که موسسات همکار وزارت باید برای ادامه همکاری ها و امضای تفاهمنامه مصارف اداری شان را الی 25 فیصد کاهش دهد.
وی افزود که کاهش مصارف اداری موسسات سبب می شود که بخش اعظم کمک های اختصاص داده شده به خانواده های مستحق برسد و در رفع نیازمندی آنان بیشتر کمک کند.

دراین دیدار که دو شنبه 12 حوت سال جاری در مقر وزارت صورت گرفت، روی چگونگی ادامه همکاری های دو اداره و امضای تفاهمنامه همکاری گفتگو شد.
دفتر حمایه اطفال از پیشرفت در کارهای این موسسه درسال 2019 در مقایسه با 2018 خبر داد و از ادامه‌ی تعهداتش با دولت افغانستان خصوصا کمک برای اطفال بیجاشده و برگشت کننده تاکید کرد.

از سوی هم، معاون دفتر حمایه اطفال با اشاره به شیوع ویروس کرونا همکاری جدی اش را اعلام و بیان کرد که پلانی را جهت جلوگیری از شیوع ویروس در محلات تجمع مردم آماده و پلان مذکور را با توزیع بسته های بهداشتی و وقایه ای در همکاری با ریاست های امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایات عملی می سازد.

در همین حال، وزیر امور مهاجرین در صحبت‌هایش با معاون این دفتر گفت که وزارت امورمهاجرین بحیث عضو کمیته جلوگیری از انتقال ویروس کرونا برنامه های را دولت افغانستان مشترکاً اخذ نماید در ساحات تجمع عودت کنندگان و بیجاشده ها نیز عملی خواهد ساخت.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۱
Background image

نشست هماهنگی اتشه امور مهاجرین و بخش قونسلی سفارت افغانستان در اسلام آباد پاکستان برگزارشد

به اساس گزارش اتشه امور مهاجرین افغان مقیم اسلام آباد کشور پاکستان، نشست هما هنگی آن اتشه با مسوولین بخش قونسلی سفارت امارت اسلامی مقیم آنکشور بمنظور رسیده گی بهتر به چالش های. . .
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۱:۱۲
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین، با اتشه مهاجرین افغان مقیم مشهد دیدار نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با مولوی صدیق الله نصرت اتشه امور مهاجرین افغان مقیم مشهد کشور ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۸:۴
Background image

معاون اقتصادی ریاست الوزراء و سرپرست وزارت امور مهاجرین، با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب مرکز ولایت بغلان دیدار نمودند

الحاج ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست الوزرا و الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری دیگر از مقامات با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب. . .

بازگشت به خبر