سرپرست وزارت امور مهاجرین، با سفیر قطر دیدار نمود

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۱۳:۵۳
-

الحاج خلیل الرحمن حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای سعید بن مبارک الخیارين، سفیر کشور قطر مقیم کابل در دفتر کارش دیدار کرد.

محترم حقانی سرپرست وزارت پس از خوش آمدید به وی در مورد مشکلات و نیازهای مهاجرین برگشت کننده صحبت کرد.

سرپرست وزارت از همکاری و کمک های همیشگی قطر با افغانستان قدردانی کرد و گفت: بدرفتاری کشورهای همسایه با مهاجرین ممکن است روند بازگشت را در آینده سرعت بخشد.

وی افزود، هرچند وزارت امور مهاجرین در تلاش است تا بر اساس برنامه خود به مشکلات آنان رسیدگی کند، اما در این راستا کمک کشورهای بشردو ستانه به ویژه کشور قطر نیز مورد نیاز است.

آقای الخیارين آمادگی قطر را برای ارائه کمک های همه جانبه به مهاجرین اعلام کرد و افزود که این درخواست ها را با دولت خود در میان گذاشته و تلاش های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۳۴
Background image

نشست مشترک وزارت امور مهاجرین، با کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهندگان برگزارشد

نشست مشترک وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با حضور معاون آن کمیشنری و هیات همراه با وی، بر ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن راشد،. . .
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۲۱:۳۴
Background image

یک باب مرکز بهداشتی، در شهرک مهاجرین ولایت پکتیا اعمار می‌گردد

 
سنگ تهداب یک باب مرکز بهداشتی در شهرک مهاجرین ولایت پکتیا توسط محترم الحاج خلیل الرحمن حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با حضور شماری از مسوولان گذاشته شد.
مرکز یاد. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴۴
Background image

سرپرست وزارت، با یکتن از بازرگانان کشور ترکیه و نماینده مهاجرین افغان در آنکشوردیدار نمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقایان عزت الله سادات نماینده مهاجرین افغان در کشور ترکیه و فتح یکتن از بازرگانان آن کشور، در دفتر کارش دیدار. . .

بازگشت به خبر