سرپرست وزارت، با یکتن از بازرگانان کشور ترکیه و نماینده مهاجرین افغان در آنکشوردیدار نمود

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴۴
-

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقایان عزت الله سادات نماینده مهاجرین افغان در کشور ترکیه و فتح یکتن از بازرگانان آن کشور، در دفتر کارش دیدار نمود.

محترم حقانی بعد از خوش آمدید به آنان خطاب فرمود: کشور ما طی سال های اخیر مشکلات زیادی را سپری نموده با روی کار آمدن امارت اسلامی زمینه  مساعد شده است تا رو به انشکاف و ترقی قدم برداریم و ما از آنانیکه در کشور سرمایه گذاری نمایند حمایت خواهیم نمود.

آقای سادات از تامین فضای امن در سراسر کشور خرسندی نموده، مشکلات مهاجرین افغان در کشور ترکیه را با سرپرست وزارت شریک ساخت.

سرپرست وزارت در حل مشکلات آنان در آینده به آقای سادات اطمینان داد.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ - ۱۲:۴۸
Background image

رحمانی: کمک ها طور منظم وشفاف به مستحقین برسد

 

نکات فوق را شیخ عبدالرحمن رحمانی رییس هما هنگی مساعدت های وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان در نشست مشترک که بخاطر رسیده گی به متضررین سیلاب در بغلان با نهاد های همکار برگزارشده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۴:۶
Background image

شماری از مسوولان نظامی با معین مسلکی وزارت امور مهاجرین ملاقات نمودند

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با شماری از فرماندهان نظامی ولایات زابل و فاریاب در دفتر کارش دیدار نمود.
دراین دیدار آنان از کار کرد و. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۷:۴۵
Background image

صد ها پایه خیمه و صد ها تخته کمپل به ولایت غور انتقال می‌گردد

به اساس هدایت الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، انتقال صد ها پایه خیمه و صد ها تخته کمپل بخاطر کمک به آسیب دیده گان ناشی از سیلاب ولایت غور آغاز. . .

بازگشت به خبر