دو تفاهمنامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

sadam_morr
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۵
-

دو تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات آینده درخشان برای افغانان نیازمند و جوانان برای جامعه به امضاء رسید.

به اساس تفاهم ‌نامه های ياد شده، موسسه آینده درخشان برای افغانان نیازمند مبلغ ۴۵ هزار دالر امریکایی را در بخش آموزش های حرفوی که شامل خیاطی و خامک دوزی میباشد برای ۵۰ خانواده در ولایت ننگرهار به مصرف میرساند.

و موسسه جوانان برای جامعه مبلغ ۱۰ هزار دالر را در بخش توزیع  شش قلم مواد خوراکی به مصرف خواهد رساند که  ۵۰  خانواده در ولایت ننگرهار ازآن مستفید خواهد شد.

تفاهم‌ نامه های ياد شده توسط مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت و نمایند های دو موسسه یاد شده  به امضا رسید.

 

 

 

 

 

 

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ - ۱۲:۴۸
Background image

رحمانی: کمک ها طور منظم وشفاف به مستحقین برسد

 

نکات فوق را شیخ عبدالرحمن رحمانی رییس هما هنگی مساعدت های وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان در نشست مشترک که بخاطر رسیده گی به متضررین سیلاب در بغلان با نهاد های همکار برگزارشده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۴:۶
Background image

شماری از مسوولان نظامی با معین مسلکی وزارت امور مهاجرین ملاقات نمودند

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با شماری از فرماندهان نظامی ولایات زابل و فاریاب در دفتر کارش دیدار نمود.
دراین دیدار آنان از کار کرد و. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۷:۴۵
Background image

صد ها پایه خیمه و صد ها تخته کمپل به ولایت غور انتقال می‌گردد

به اساس هدایت الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، انتقال صد ها پایه خیمه و صد ها تخته کمپل بخاطر کمک به آسیب دیده گان ناشی از سیلاب ولایت غور آغاز. . .

بازگشت به خبر