تفاهم‌ نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و چهار موسسه به امضا رسید

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۹
-

به ارزش ۳ صدو ۴۲ هزار و ۳ دالر امریکایی چهار تفاهم ‌نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات توا نمند سازی جامعه، پژوهش  علمی و توسعه جامعه، خدمات اجتماعی جهان در آسیا و موسسه کا نادایی برای اطفال متاثر از جنگ به امضا رسید.

به اساس تفاهم ‌نامه های ياد شده، موسسه توا نمند سازی جامعه مبلغ ۲۰۰ هزار دالر را در بخش های خدمات حقوقی، برگزاری جلسات آموزشی، ایجاد پنج تیم حمایتی جهت خدمات ادغام مجدد و آموزش در بخش های حقوقی برای یک هزار تن در ولایات کابل، هرات، بلخ، ننگرهار و بامیان به مصرف میرساند.

موسسه خدمات اجتماعی جهان مبلغ یک صدو ۴۳ هزار و ۶۳۶ دالر را در بخش توزیع کمک نقدی در دو دوره برای ۴۱۰ خانواده در ولایت ننگرهار، موسسه کا نادایی برای اطفال متاثر از جنگ مبلغ ۸۷ هزار و ۵۶۷ دالر را در بخش های توزیع وسایل خیاطی، توزیع مواد خام و کمک بخاطر انکشاف تجارت برای ۲۰۰ خانواده در ولایت ننگرهار عرضه خدمات مینمایند.

به همین ترتیب موسسه پژوهش  علمی و توسعه جامعه مبلغ ۵۳ هزار دالر را در بخش توزیع بسته های پوشاک زمستانی برای ۲۴۰ تن در ولایات کابل، کندز و بغلان به مصرف میرساند.

تفاهم‌ نامه های ياد شده توسط مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت و نمایند های موسسات ياد شده به امضا رسید.

تازه ترین خبر

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۴:۶
Background image

شماری از مسوولان نظامی با معین مسلکی وزارت امور مهاجرین ملاقات نمودند

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با شماری از فرماندهان نظامی ولایات زابل و فاریاب در دفتر کارش دیدار نمود.
دراین دیدار آنان از کار کرد و. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۷:۴۵
Background image

صد ها پایه خیمه و صد ها تخته کمپل به ولایت غور انتقال می‌گردد

به اساس هدایت الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، انتقال صد ها پایه خیمه و صد ها تخته کمپل بخاطر کمک به آسیب دیده گان ناشی از سیلاب ولایت غور آغاز. . .
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۲
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین با والی سرپل ملاقات کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با مولوی محمد یعقوب عبدالرحمن اکه والی ولایت سرپل در دفتر کارش ملاقات کرد.

دراین دیدار والی سرپل خسارات ناشی. . .

بازگشت به خبر