گفتگوی معین امور پناهندگان با سفیر بلجیم

anwari_morr
چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۹ - ۱۲:۱۵
____________

وفی الله کاکر، معین امور پناهندگان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان به روز سه شنبه، 18 جوزای سال روان خورشیدی با فلیپی برونچین، سفیر بلجیم در افغانستان در مقر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان دیدار کرد.

دو طرف روابط افغانستان و بلجیم و همچنین موضوع مهاجرت را مهم و با ارزش عنوان کردند.

در همین حال، معین امور پناهندگان در رابطه به وضعیت مهاجرین افغان در پاکستان، ایران، ترکیه و کشورهای اروپایی و نیز تلاش‌های دولت افغانستان برای بهبود وضعیت مهاجرین افغان در کشورهای میزبان جزییات ارایه کرد.

آقای کاکر نگرانی‌اش را در خصوص شیوع موج سوم کوید 19 در افغانستان در آستانه‌ی برگشت مهاجرین افغان از کشورهای اروپایی اعم از بلجیم ابراز کرده و گفت که در صورت نیاز روی این موضوع رایزنی شود.

علاوه بر این، تاکید بر بروز رسانی "اطلاعات کشور مبدا" و بررسی پرونده پناهجویان بر این اساس صورت گرفت.

دو جانب توافق کردند که گفتگوها روی موضوع مهاجرت افغان‌ها ادامه داشته باشد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۱۵
Background image

رییس پالیسی و پلان وزارت: نقاط ضعف را به قوت باید تبدیل کرد

نکات فوق را محترم مولوی محمود الحق احدی، رییس پالیسی و پلان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان در نشستی که با هما هنگ کننده کلستر سرپناه کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور. . .
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۱۵
Background image

هیأت وزارت امور مهاجرین از ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ دیدن بعمل آوردند

هیاتی به سرپرستی الحاج غلام نبی الله دادخیل ستانکزی، رئیس حمایت حقوقی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان، برای بررسی مشکلات حقوقی مهاجرین بر گشت کننده به ولایت بلخ رفته و از ریاست. . .
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۱۵
Background image

تبدیلی بالمعاوضه شماری از مسوولین مرکزی وزارت امورمهاجرین صورت گرفت

بمنظور بهبود و پیشرفت در اجراات سه تن از رو سای مرکزی و آمر تدارکات وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان که به اساس حکم ریاست الوزرا تبدیلی آنان منظور گردیده بود توسط معینان این. . .

بازگشت به خبر